twitter
    Or view on the sidebar for updates

Rosak lagi

Semalam satu ari aku tak boleh nak buat kerja. Ini semua gara2 aku nak install satu software ni. Software tu boleh convert flv to avi. Aku nak cuba pakai ler kononnya. Nak convert satu clip ni, paparan seorang pemuda cina yang dipukul oleh sekumpulan lelaki melayu dalam satu sessi soal siasat.

Hampir lunyai gak ler pemuda cina tu. Video ni dah tersebar luas kat internet. Install punya install habis komputer aku kena virus. Kena format. Arghhh! Menyesal aku install software tu. Walau camanapun aku tak menyesal sebab berusaha nak convert clip tu.

At least, aku berusaha utk convert sesuatu dgn tujuan untuk sebarkan pada org lain. Kat negara kita ni sessi soal siasat taklah macam yg dipaparkan dlm cerita Gerak Khas yg dikeluarkan oleh Yusof Haslam tu.

Teringat aku arwah anak buah aku yang meninggal dunia gara2 dipukul oleh polis pada tahun lepas. Al fatihah untuk Allahyarham Mohd Shaifuldin Bin Ruslan.


Zainal Saffar
--------------------------------------
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan: