twitter
    Or view on the sidebar for updates

Raven

Salamu'alaikum,
Berjumpa lagi. Kali ini aku ingin berkongsi dengan korang semua tentang penemuan terbaru aku. Seperti biasa, aku surf internet untuk mencari maklumat-maklumat dan bahan-bahan terbaru untuk kerja harian aku. Sebagai seorang graphic designer, tentu aku kena pastikan bahawa aku tidak ketinggalan dengan pelbagai perisian (walaupun tidak semua) yang terbaru.

Surf punya surf, maka aku ditakdirkan oleh Allah terjumpa dengan satu software ni. Mainly untuk bloggers. Software ni kita tak payah beli sebab Allah telah menganugerahkan idea pada orang yang cipta softaware supaya kita boleh gunakan tanpa apa-apa bayaran. Senang betul menggunakan software ni. Macam kita menaip menggunakan Microsoft Word. Untuk pengetahuan, aku menulis artikel ini pun menggunakan software berkenaan, tak perlu lagi nak sign in dalam kita punya blog. Tulis - Save - Publish.

Kalau korang berminat, klik gambar di bawah ni dan korang boleh terus download.

ravenLogo.gif
Selamat Mencuba.
Zainal Saffar

0 ulasan: